Τα ανέκδοτα που κυκλοφόρησαν αμέσως για το 7-1 της Βραζιλίας






Δεν ειναι 1 το ψεμα, 2 η αδιαφορια, 3 τα νευρα, 4 η ειρωνεια, 5 η ζηλεια, 6 η αχαριστια, φευγω για το 7 ΤΗ ΒΡΑΖΙΛΙΑΑΑΑ

Μια φορα ειχαμε χασει κ εμεις απο την πανω γειτονια 9-0 και δεν μας μιλουσαν για δυο μερες τα κοριτσια της δικης μας
Μεσιστια σημερα...τα μπραζιλ στις παραλιες...®Η®
Αχ! Μωρό μου θέλω κι εγώ να μου κάνεις....
.......ότι έκανε η Γερμανία στη Βραζιλία...!!!
Ρε σεις χθες μεχρι να παω τουαλετα και να γυρισω εχασα 4 γκολ!!
Έχω δει τόσο ποδόσφαιρο αυτές τις μέρες,
που περπατάω στο σπίτι και φτύνω...
Έλεος.... σταματήστε επιτέλους να κοροϊδεύετε τη Βραζιλία...
Εφτά-νει πιά....
Βραζιλιανος κροισος...με 7 γραμματα...®Η®
Ρε μην γκρινιαζετε η Βραζιλια εφαγε επτα εμεις τουλαχιστον εχουμε βγει στις αγορες κι ο Μπενυ εμπνεει...... ΣΙΓΟΥΡΓΙΑ
γερμανια - Βραζιλια : 0 - 7 ! Ποιος ακουει τη βουλτεψη αυριο ! Η αναπτυξη του Τσιπρα μπλα μπλα ...
Η Γερμανία σκόραρε στο 11', στο 23', στο 24', στο 26' και στο 29'. Τζόκερ ο αριθμός 8!!!!
Είχα να δω 7αρα απο το juventus-olumpiakos!!!
Μπήκε ο μπαμπάς μου την ώρα που έβλεπα τον αγώνα Βραζιλία-Γερμανία και λέει "Κλείσε ρε το playstation και βάλε να δούμε το ματς."
πηγη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...