ΑΝΕΚΔΟΤΟ-Μια ευχάριστη παρέα



Συναντιούνται σε ένα μπαράκι 3 δυνατοί παίκτες του αλκοόλ, τα λένε, γνωρίζονται καλύτερα και αμέσως γίνονται μια ευχάριστη παρέα.

Σε μια φάση λέει ο ένας:

-Αφήστε παιδιά πρέπει να το κόψουμε το ρημάδι, ακούστε τι έπαθα προχτές, ήμουν σε ένα πάρτι και ήπια τόσο πολύ που στο τέλος πήρα ταξί για να πάω σπίτι
-Και που είναι το κακό ρε, λένε οι άλλοι δύο
- Το πάρτι ήταν σπίτι μου ρε


-Άστε παίδες, εγώ χτες έπαθα μεγάλο χουνέρι, λέει ο δεύτερος
-Τι ρε;
-Είχα πάει με την γυναίκα μου σε ένα πάρτι, ήπια τόσο πολύ που μες την τύφλα μου είπα σε μια κοπέλα ¨Είμαι τόσο δυστυχισμένος, είμαι παντρεμένος τόσα χρόνια με μια σεξουαλικά ψόφια γυναίκα, σε παρακαλώ άσε με να πιάσω το στήθος σου¨
-Και τι; Σε είδε η γυναίκα σου;
-Αν με είδε λέει, δυστυχώς η κοπέλα που τα είπα αυτά ήταν η γυναίκα μου…

- Και εγώ το βρίσκω καλή ιδέα να κόψουμε το ποτό λέει ο τρίτος, ακούστε τι έπαθα τις προάλλες, ήμουν σε ένα μπαράκι και ήπια τόσο πολύ που βρέθηκα να κάνω σεξ με την πεθερά μου
-ΩΩΩΩ, ήταν καλή τουλάχιστον;
-Πως καλή ήταν, άλλο είναι το θέμα όμως, εγώ δεν έχω παντρευτεί ποτέ….

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...