ΑΝΕΚΔΟΤΟ-ΛΟΤΤΟ




Ενας πελάτης μπαίνει στην τράπεζα και κατευθύνεται στην ταμία:

- Άνοιξε μου έναν λογαριασμό ΚΑΙ ΓΡΉΓΟΡΑ !
- Σας παρακαλώ πολύ, κύριε, πώς μιλάτε έτσι;
- Ελα μωρέ, που σου μιλάω εγώ. Άνοιξε μου έναν λογαριασμό, σου
είπα, και άσε τις φλυαρίες.
Οπως γουστάρω θα σου μιλάω ....
- Μα κύριε, τι τρόπος είναι αυτός; Εγώ σας μιλάω ευγενικά και
εσείς, χωρίς λόγο με βρίζετε!
- Κάνε την δουλειά σου, μην σε πλακώσω εδώ
μέσα, και κάνε την γρήγορα....

Την φασαρία ακούει ο διευθυντής του καταστήματος και ενοχλημένος
που κάποιος αναιδής πελάτης μιλάει τόσο άσχημα στην
ευγενική υπάλληλο της τράπεζας, εξοργίζεται. Πλησιάζει στο
σημείο της φασαρίας και λέει στον πελάτη:

- Κύριε, τι συμβαίνει εδώ; Γιατί μιλάτε έτσι; Υπάρχει πρόβλημα;
Είμαι ο διευθυντής του υποκαταστήματος.
- Ε, ναι λοιπόν. Υπάρχει πρόβλημα. Εχω κερδίσει 1.5 δις στο
ΛΟΤΤΟ και ήρθα να το καταθέσω.
- Χμ, και σου κάνει νούμερα η παλιοβρώμα, ε;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...