Ελληνίδα κουκλάρα: Αφήνω τους άνδρες να τελειώνουν στο…!!! (pics)









Η 26χρονη Μαρία Αναγνωστοπούλου είναι πιθανότατα η πιο σέξι φωτογράφος της Ελλάδας, καθώς οι αναλογίες της παραπέμπουν περισσότερο σε μοντέλο, επάγγελμα με το οποίο έχει ασχοληθεί και η ίδια κατά το παρελθόν.

Εκτός ωστόσο από την εντυπωσιακή της εμφάνιση, η Ελληνίδα καλλονή φροντίζει να προκαλεί και με όσα έχει πει κατά καιρούς, κάνοντας ιδιαίερα… πικάντικες αποκαλύψεις για τις προτιμήσεις της στο σεξ.


«Έχω πάρα πολλά στο μυαλό μου, αλλά νομίζω ότι πολλές φορές οι άντρες φοβούνται να δοκιμάσουν. Όμως έχω κάνει διάφορα…«, έχει πει σε μία συνέντευξή της. Σχετικά με το σεξ από την «πίσω πόρτα» έχει παραδεχθεί ότι: «Δεν μου αρέσει ιδιαίτερα, αλλά έχω αφήσει δύο συντρόφους μου να δοκιμάσουν».

Οσο για το πού αφήνει τους άνδρες να «τελειώνουν»; «Τους αφήνω στο στόμα…»!

Απολαύστε την…





sdna

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...